ECHO BCLS-520ES byl navržen pro skutečně všestrannou údržbu zeleně, ať už jde o hustý porost, vysokou trávou nebo dokonce křoviny. Výkonný motor o obsahu 50,2 cm³ má opravdu velkou sílu. A můžete ho použít s mulčovacím nebo trojramenným vyžínacím nožem nebo nylonovou strunovou hlavou, přesně podle vašich potřeb.
Síla a komfort
Neuvěřitelně výkonný motor s nízkými emisemi v kombinaci s robustní kvalitní konstrukcí (např. 12mm hnací hřídel), ergonomickým designem a antivibrační technologií učiní i z nejnáročnějších prací hračku. Profesionálně zpracovaná trubka o délce 1437 mm umožňuje dobrou manévrovatelnost během mulčování. Skvělý čtyřbodový antivibrační systém výrazně snižuje únavu obsluhy.
Dlouhodobá životnost
Křovinořez BCLS-520ES je vyroben podle nejvyšších japonských standardů kvality pro každodenní vytížení. Velkoobjemový skládaný papírový vzduchový filtr s pěnovým předfiltrem dobře chrání motor před nečistotami a prachem.
Možnost výběru
Správně vybraný nástroj (strunová hlava, trojramenný vyžínací nůž nebo mulčovací nůž) výrazně zvýší vaši produktivitu.
Čím je výrobek jedinečný?
Silný
Křovinořez je osazen jedním z nejvýkonnějších motorů ECHO.
Ergonomie
Navržen pro maximální efektivitu a pohodlnou obsluhu.
Nízké vibrace
Antivibrační technologie ECHO účinně snižuje vibrace.
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 50.2 |
---|---|
Výkon (kW) | 2.16 |
Výkon (HP) | 2.94 |
Hmotnost bez náplní | 9.4 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.69 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 1.23 |
Karburátor | membránový |
Startovací asistent | ES-start |
Typ hnacího hřídele | Solid shaft |
Průměr hnacího hřídele | 8.0 |
Průměr hlavní trubky (mm) | 28.0 |
Převodový poměr | 1.40 |
Vibrace pevá rukojeť / pravá rukojeť (m/s) nůž | 4.7 / 2.8 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) nůž / strunová hlava | 98.6 / 97.7 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) nůž / strimpví hlava | 110.5 / 109.2 |
CO² (g/kW・h) 1 | 825 |
Vibrace pevá rukojeť / pravá rukojeť (m/s) strunová hlava | 5.8 / 2.8 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.