Motorová pila s horizontálním uloženým válcem ECHO CS-362WES je vybavena výkonným motorem o obsahu 35,8 cm³ v lehkém a ergonomickém těle. Navržena pro přesnou práci a snadnou ovladatelnost a je ideální pro prořezávání silnějších větví. Pochromovaný válec zvyšuje odolnost a patentované ECHO technologie vám usnadní práci.
Scroll
Snadné nastartování kdykoliv
Patentovaná technologie ECHO ES-START umožní, že pilu pokaždé snadno nastartujete.
Navrženo pro profesionály
Stejně jako všechny stroje ECHO je i pila CS-362WES vyrobena pro profesionály. Robustní konstrukce a skvělé funkce předurčují tuto pilu pro každodenní intenzivní použití.
Přesný a čistý řez
Díky hmotnosti pouhých 3,8 kg a úzké ergonomické konstrukci je CS-362WES vysoce obratná a přesná.
Čím je výrobek jedinečný?
Snadný start
Patentovaný systém ECHO ES-START pro snadné nastartování.
Ergonomie
Navržena pro maximální efektivitu a komfort při práci.
Nízká hmotnost
Pila je zkonstruována tak, aby i přes nízkou hmotnost byla zachována dlouhá životnost stroje.
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 35.8 |
---|---|
Výkon (kW) | 1.49 |
Výkon (HP) | 2.03 |
Hmotnost bez náplní | 3.8 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.32 |
Objem olejové nádrže | 230 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 0.86 |
Palivová pumpička | ano |
Systém zapalování | CDI |
Startovací asistent | ES-Start |
Brzda řetězu | setrvačná |
Automatický sytič s rychlými volnoběžnými otáčkami | ano |
Napínání řetězu | boční |
Rozteč řetězu (palce) | 3/8 (1/4) |
Šířka vodící lišty (palce) | 0.50 |
Délka lišty (cm/inch) 1 | 30, 35, 40(30,35) / 12, 14, 16 (12,14) |
Vibrace přední/zadní rukojeť (m/s²) | 5.9 / 6.3 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) | 109.4 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) | 100.3 |
CO² (g/kW・h) 2 | 1020 |
- 1
- Not all lengths available in every country. Available bar lengths may incur differing RRPs. Please check with your local dealer.
- 2
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.